Kampania Visy przynosi efekty

Do końca marca br. liczba wyemitowanych w Polsce kart płatniczych systemu Visa przekroczyła 1,6 mln. Tylko w pierwszym kwartale br....

Do końca marca br. liczba wyemitowanych w Polsce kart płatniczych systemu Visa przekroczyła 1,6 mln. Tylko w pierwszym kwartale br. banki wydały 468 tys. takich kart. Szybko rośnie również liczba i wartość transakcji przy użyciu kart Visa. Najbardziej popularne są karty Visa Electron, wydano ich ponad milion. "Tak duży popyt na karty Visa, jak również liczba i wartość transakcji są m.in. wynikiem kampanii promocyjno-informacyjnej zrealizowanej wspólnie przez Visa International i 9 banków członkowskich"-czytamy w informacji prasowej tej organizacji. Ubiegłoroczna kampania trwała od września do grudnia, kreację przygotowała Saatchi & Saatchi, media kupowała MQI (prasa, tramwaje i duże nośniki reklamy zewnętrznej), za BTL odpowiadała Tequila Poland. Małgorzata O'Shaughnessy, dyrektor generalny Visy Poland, powiedziała, że do końca września br. Visa nie planuje kampanii wizualnej w Polsce, ale w lipcu rusza duża akcja promocyjna, wspólna z centrami rozliczeniowymi Polcard, Pekao i WBK, której celem będzie wzrost używania i akceptacji kart Visa. Kampanię przygotowuje ponownie agencja Tequila Poland. (JS)

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.