Outdoor i Europlakat odwlekają swoje wspólne plany

Sprzedaż pakietów nośników typu clp, należących do firm reklamy zewnętrznej Grupy Outdoor i Europlakat Polska, nastąpi nie wcześniej niż we...

Sprzedaż pakietów nośników typu clp, należących do firm reklamy zewnętrznej Grupy Outdoor i Europlakat Polska, nastąpi nie wcześniej niż we wrześniu br. Powodem zwłoki jest brak odpowiedniej ich liczby w Warszawie, czyli najbardziej strategicznym miejscu dla reklamodawców. Jeżeli obie firmy postawią co najmniej 100 clp na ulicach stolicy, wówczas połączona oferta obu firm ma objąć sieć tych nośników w ośmiu największych miastach Polski. We wspólnej sprzedaży miałyby się znaleźć wyłącznie clp wolno stojące. (JP)

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.