Cadbury wprowadza baton Yowie do Europy

Dwa lata po australijskiej premierze Cadbury wprowadza na rynek brytyjski baton Yowie, którego nazwa pochodzi od mitycznego zwierzęcia, ponoć zamieszkującego...

Dwa lata po australijskiej premierze Cadbury wprowadza na rynek brytyjski baton Yowie, którego nazwa pochodzi od mitycznego zwierzęcia, ponoć zamieszkującego australijskie pustkowia. Brand ten jest już także sprzedawany w Nowej Zelandii i w Japonii. W Australii Yowie symbolizuje jeden z najbardziej spektakularnych sukcesów marketingowych-jego sprzedaż na tym stosunkowo słabo zamieszkanym kontynencie osiągnęła już wartość 100 mln USD, co oznacza posiadanie aż 36 proc. tamtejszego rynku w odpowiedniej kategorii.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.