Brytyjski miesięcznik "Dla niego" debiutuje we Francji

Francuska edycja brytyjskiego miesięcznika "For Him Magazine" (Magazyn dla niego) zadebiutuje na tamtejszym rynku w połowie bm. Według przedstawicieli wydawcy,...

Francuska edycja brytyjskiego miesięcznika "For Him Magazine" (Magazyn dla niego) zadebiutuje na tamtejszym rynku w połowie bm. Według przedstawicieli wydawcy, brytyjskiej firmy Emap, już brytyjska wersja tego magazynu cieszyła się we Francji na tyle dużą popularnością, że zdecydowano się na rozszerzenie gamy wersji językowych. "FHM" koncentruje się na zagadnieniach związanych ze sportem, rozrywką i modą. W tej chwili publikowany jest w kilkunastu krajach na całym świecie; m.in. w tak egzotycznych zakątkach, jak Malezja czy Australia. Podobno wydawca planuje wkrótce kolejne wersje "FHM": włoską i niemiecką, myśli także o wprowadzeniu tego magazynu na rynki krajów Europy Środkowowschodniej, choć nie określono jeszcze dokładnie tych miejsc. Początkowo francuska edycja mieć będzie nakład od 100 do 150 tys. egzemplarzy, wydawca planuje docelowo systematyczne docieranie do 90 tys. czytelników. "FHM" we Francji w zasadniczej mierze tworzony będzie przez tamtejszych, nowo przyjętych 15 dziennikarzy. Francuska premiera "FHM" wspierana jest przez kampanię reklamową w radiu, prasie i na billboardach.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.