Publicis przejął 49 proc. akcji w Burrell Communications

Publicis wykupił 49 proc. akcji, istniejącej od 1971 r. w Chicago, Burrell Communications Group, największej w USA agencji specjalizującej się...

Publicis wykupił 49 proc. akcji, istniejącej od 1971 r. w Chicago, Burrell Communications Group, największej w USA agencji specjalizującej się w kampaniach reklamowych skierowanych do grup rasowych, etnicznych itp. Dotychczasowy chairman-CEO BCG, jej założyciel Thomas J. Burrell zatrzymał 43 proc. akcji, w rękach pozostałych udziałowców pozostanie 8 proc. W ub.r. zafakturowane obroty BCG wyniosły 166 mln USD. Według rzeczniczki Burrell Communications Group agencja ta nadal będzie operować pod tą samą nazwą jako niezależna struktura.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.