Kampania Vichy uświadamia zagrożenie promieniami UV

Firma Vichy zorganizowała akcję uświadamiającą zagrożenie, jakie powoduje przebywanie na słońcu. Akcja połączona jest z promocją kosmetyków słonecznych Capital Soleil....

Firma Vichy zorganizowała akcję uświadamiającą zagrożenie, jakie powoduje przebywanie na słońcu. Akcja połączona jest z promocją kosmetyków słonecznych Capital Soleil. W 1700 aptekach w całej Polsce znajdują się pionowe standy, na których co 10 dni umieszczana jest informacja o sile promieniowania w danej dekadzie. W 10 regionalnych stacjach radiowych trzy razy dziennie po prognozach pogody o 8.00, 10.00 i 11.00 pojawia się sponsorowany komunikat i zalecenie dotyczące wielkości filtra ochronnego. Akcja trwa od początku czerwca. W aptekach zakończy się pod koniec sierpnia, a w radiu w pierwszym tygodniu lipca. (AL)

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.