"Casting" zaprasza na wybiegi

W nakładzie 100 tys. egz. wydawnictwo pol-conseil uruchomiło miesięcznik "Casting", który w podtytule reklamuje się jako "profesjonalny magazyn świata show-biznesu"....

W nakładzie 100 tys. egz. wydawnictwo pol-conseil uruchomiło miesięcznik "Casting", który w podtytule reklamuje się jako "profesjonalny magazyn świata show-biznesu". Zadaniem pisma jest integrownie środowiska show-biznesu w Polsce. Wydawca wśród osób uznających "Casting" za "własne pismo" wymienia m.in. aktorów, modeli, reżyserów. W znacznej części "Casting" jest rozdawany za darmo na pokazach mody, premierach i wernisażach. Pierwsi reklamodawcy w "Castingu" reprezentują branże kosmetyczną i odzieżową. Wydawnictwo pol-conseil zawiesiło niedawno tytuł "annabelle" bazujący na formule foto-story dla kobiet. (KP)

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.