"Radość coli" zamiast "Następnej generacji"

Koncern Pepsi-Cola Co. zastąpił dotychczasowy slogan reklamowy "Generation next" nowym hasłem "The joy of cola" (Radość coli). Oficjalna premiera nowego...

Koncern Pepsi-Cola Co. zastąpił dotychczasowy slogan reklamowy "Generation next" nowym hasłem "The joy of cola" (Radość coli). Oficjalna premiera nowego motta i opatrzonych nim reklam będzie mieć miejsce podczas bloków reklamowych transmitowanych w sieci ABC w noc rozdania Oskarów, tj. 21 marca. Spoty zostały przygotowane przez agencję BBDO, a łączy je - charakterystyczne dla przedsiewzięć koncernu, jak mówią jego przedstawiciele - "humor, humanitarnośćĘi muzyka."

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.