SmithKline Beecham powierzył budżet Oxy O&M Europe

Jeden z potentatów farmaceutycznych firma SmithKline Beecham zadecydowała o powierzeniu swojego, szacowanego na 20-30 mln USD budżetu związanego z obsługą...

Jeden z potentatów farmaceutycznych firma SmithKline Beecham zadecydowała o powierzeniu swojego, szacowanego na 20-30 mln USD budżetu związanego z obsługą marki Oxy (produkt przeznaczony do pielęgnacji skóry), agencji Ogilvy & Mather Europe. Decyzję podjęto po tym jak z Oxy zrezygnowała agencja Grey Ń Procter & Gamble powierzył jej obsługę konkurencyjnego dla Oxy produktu czyli brandu Clearasil (budżet 40 mln USD). Grey obsługiwał markę Oxy przez 13 lat w Europie i innych kontynentach (poza Północną Ameryką). O&M podobnie jak Grey jest sieciową agencją SmithKline Beecham, być może dlatego przedstawiciele SB twierdzą, że rozstanie z Greyem odbyło się w przyjacielskiej atmosferze. Grey jednakże odmówił jakichkolwiek komentarzy.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.