Corpcom Outdoor Limited kupił Macprint

Po wielomiesięcznych negocjacjach doszło w końcu do sprzedaży Macprint z Krakowa - firmy reklamy zewnętrznej. Nowym właścicielem spółki został południowoafrykański...

Po wielomiesięcznych negocjacjach doszło w końcu do sprzedaży Macprint z Krakowa - firmy reklamy zewnętrznej. Nowym właścicielem spółki został południowoafrykański koncern reklamowy Corpcom Outdoor Limited. Wstępna umowa w tej sprawie została zawarta pod koniec lutego br., zaś ostateczne porozumienie zostanie podpisane pod koniec marca br. Macprint jest właścicielem sieci klasycznych billboardów w formacie 5,04 m x 2,38 m, która liczy 1 319 tablic (44 proc. z nich jest oświetlona). Zajmuje 11 pozycję na rynku pod względem liczby posiadanych nośników. Corpcom jest obecny na polskim rynku od 1992 r., ponieważ posiada udziały w małej firmie reklamy zewnętrznej Supersigns Polska. Wiadomo też, że przedstawiciele Corpcom wyrazili zainteresowanie kupnem udziałów w innej firmie reklamy zewnętrznej działającej na polskim rynku, XL Billboards Group (7 pozycja na rynku pod względem ilości posiadanych tablic - 2 633 billboardów). Rozmowy w tej sprawie cały czas trwają. (JP)

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.