Ostra konkurencja wymusiła zmiany Journal du Dimanche

Francuski tygodnik ukazujący się w niedzielę "Journal du Dimanche" rozpoczął intensywną kampanię reklamową obejmującą outdoor, prasę oraz radio. Celem tej...

Francuski tygodnik ukazujący się w niedzielę "Journal du Dimanche" rozpoczął intensywną kampanię reklamową obejmującą outdoor, prasę oraz radio. Celem tej kosztującej 3,3 mln USD kampanii jest zmiana wizerunku tego magazynu - jak twierdzi jego wydawca - wymuszona przez konkurencję. Rywalami są m.in. takie tytuły jak: "Ouest France Dimanche" oraz "L'Equipe du Dimanche", a jesienią br. ma się na tamtejszym rynku ukazać kolejny tytuł o podobnym charakterze - "Le Parisien". "Journal du Dimanche" zwiększył ostatnio ilość stron z 26 do 32 lub 40 i podzielony został na 4 główne sekcje: informacje, sport, sztuka oraz wiadomości gospodarcze. Docelowo, tj. w roku 2002 "JdD" chce osiągnąć nakład 350 tys. egz. (obecnie 327 tys.).

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.