Kampania pisma "EuroBusiness" za 280 tys. USD

Nowy miesięcznik o zasięgu europejskim "EuroBusiness" rozpoczyna 10-tygodniową kampanię reklamową w kilku stacjach telewizyjnych. Piętnastosekundowe spoty będą emitowane ok. 60...

Nowy miesięcznik o zasięgu europejskim "EuroBusiness" rozpoczyna 10-tygodniową kampanię reklamową w kilku stacjach telewizyjnych. Piętnastosekundowe spoty będą emitowane ok. 60 razy w CNN International, CNBC Europe i CNBC Sports. Ogłoszenia drukowane zostaną zamieszczone we wszystkich europejskich edycjach "Financial Times". Czasy antenowe zostały wybrane ze względu na widzów związanych z biznesem i będą to godziny poranne i wczesny wieczór. W drugiej części kampanii, w październiku, reklamy i programy sponsorskie pojawią się w prime time'ach w EuroNews, BBC World i Deutsche Welle. Pismo "EuroBusiness" zostało po raz pierwszy wydane w 1992 roku, a zamknięte w 1996. Jego wydanie zostało wznowione w maju tego roku. Pismo osiągnęło rekordowy nakład ponad 100 tys. egzemplarzy.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.