PTE Epoka ponownie wybiera agencję

PTE Epoka wybrało już agencję w przetargu zorganizowanym na początku br., jednak fundusz nie otrzymał wtedy licencji od UNFE i...

PTE Epoka wybrało już agencję w przetargu zorganizowanym na początku br., jednak fundusz nie otrzymał wtedy licencji od UNFE i nie doszło do podpisania umowy z NOS (przed połączeniem z BBDO). Od tego czasu było sporo zmian w Epoce, wymienił się prawie cały dział marketingu. Nowy dyrektor tego działu Wojciech Batusiewicz, który sprawuje swą funkcję od czerwca, zmienił całkowicie strategię marketingową i reklamową. Przesunął on m.in. większą kampanię telewizyjną na koniec lata, w najbliższym czasie planuje tylko pokazanie billboardów sponsorskich przed emisją cyklu filmów z Jamesem Bondem w TVP. Batusiewicz wybiera obecnie agencję, której zleci produkcję 30-sekundowego spotu, decyzja zapadnie najprawdopodobniej do końca przyszłego tygodnia. Do rywalizacji stanęło 7 agencji, jest wśród nich NOS BBDO, pozostałe to: Tuba, Czajkowski & Brajdić, Couderq & Kubas, Media Corporation, PolFina Associated i Studio P. (JS)

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.