Cyfra Plus zmieni agencję przed końcem roku

Canal Plus Polska chce podzielić budżet reklamowy. W tej chwili oba produkty firmy: analogową telewizję naziemną i cyfrową telewizję satelitarną...

Canal Plus Polska chce podzielić budżet reklamowy. W tej chwili oba produkty firmy: analogową telewizję naziemną i cyfrową telewizję satelitarną Cyfra Plus obsługuje grupa Publicis. "Decyzji o wyborze nowej agencji dla Cyfry Plus należy się spodziewać do końca roku. Oczywiście budżet naszego podstawowego serwisu, czyli telewizji analogowej pozostaje w Publicis" - mówi Tomasz Kaźmierowski, zastępca dyrektora generalnego Canal Plus Polska. Informację potwierdza Jakub Kamiński, dyrektor kreatywny Publicis. Agencja nie jest związana osobnym kontraktem na obsługę Cyfry Plus. Jak twierdzą przedstawiciele cyfrowej telewizji, ma ona ponad 150 tys. abonentów, z czego 90 tys. zdobyła od początku br. Od lipca Cyfra Plus zmienia też politykę cenową, wprowadzając trzy rodzaje abonamentu. Podstawowy (kanały tematyczne, Formuła 1 i polskie cyfrowe) to 39 zł za miesiąc przy opłacie z góry za rok lub 49 zł przy opłacie za każdy miesiąc. Pakiet premium (C+, C+ Żółty i C+ Niebieski) będzie kosztować odpowiednio 49 zł lub 55 zł, koszt pakietu super premium (pełna oferta) to 59 zł lub 69 zł. Do końca grudnia trwa promocja sprzedaży: antena satelitarna gratis za wykupienie abonamentu. (PW)

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.