"Financial Times" reklamuje web site podczas kampanii TV

FT.com to pierwszy web site, który będzie reklamowany w brytyjskiej telewizji. 20- i 10-sekundowe spoty zaczną się pojawiać 5 lipca...

FT.com to pierwszy web site, który będzie reklamowany w brytyjskiej telewizji. 20- i 10-sekundowe spoty zaczną się pojawiać 5 lipca w kanałach: Carlton, Channel 4 i Bloomberg Satellite. Celem kampanii jest dotarcie do ludzi biznesu, którzy poszukują różnorodnych informacji. FT ma być dla nich najpełniejszym ich źródłem. Hasłem kampanii jest " FT. completely mad about business". Kampanię przygotowała londyńska agencja Delaney Fletcher Bozell i agencja Modem Media.Poppe Tyson, współpracująca z True North Communications, media zaplanowała i kupiła Interpublic Group of Cos.' Western Initiative Media. Delaney Fletcher Bozell obsługuje globalnie budżet "Financial Times".

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.