"Głos Wielkopolski" kolorowy, w mniejszym formacie

Oficyna Wydawnicza Głos Wielkopolski, wydawca "Głosu Wielkopolskiego", uruchomiła drukarnię wybudowaną własnymi siłami. Koszt inwestycji (grunt, budynek 3000 mkw. i maszyny)...

Oficyna Wydawnicza Głos Wielkopolski, wydawca "Głosu Wielkopolskiego", uruchomiła drukarnię wybudowaną własnymi siłami. Koszt inwestycji (grunt, budynek 3000 mkw. i maszyny) wyniósł 23 mln zł. Drukuje się w niej "Głos Wielkopolski" w nowym formacie, szacie graficznej i w kolorze. Formatem przypomina teraz "Gazetę Wyborczą", także szata graficzna zapewnia większą przejrzystość. W przyszłości drukarnia chce świadczyć usługi zewnętrzne. W dzienniku pojawiły się nowości, unikalne na skalę krajową: "Głos" ma całą stronę komentarzy i własną, redakcyjną nowelę opartą na aktualnych wydarzeniach w Poznaniu i okolicach. Oficyna Wydawnicza Głos Wielkopolski jest także właścicielem Wyższej Szkoły Humanistycznej i Dziennikarstwa, która niedawno uzyskała zgodę na przyznawanie tytułu magistra. (KP)

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.