Optimum Media tworzy dział medyczny

W strukturze domu mediowego Optimum Media pojawi się nowy dział specjalizujący się w obsłudze praktycznie jednego klienta. Chodzi o Sanofi...

W strukturze domu mediowego Optimum Media pojawi się nowy dział specjalizujący się w obsłudze praktycznie jednego klienta. Chodzi o Sanofi Biocom, producenta leków sprzedawanych głównie na receptę. Możliwości reklamowania takich leków są prawnie ograniczone. W praktyce ich reklamy można zamieszczać jedynie w specjalistycznych pismach medycznych. "Dlatego szukamy kogoś, kto zna branżę, środowisko i specjalistyczne tytuły" - wyjaśnia Iwona Dynowska, new business director Optimum Media. - Czytelnictwo takich pism nie jest monitorowane". Nie wiadomo jeszcze, kiedy dział medyczny OM zacznie pracę. Na początek ma go tworzyć jedna osoba. Jest to pierwsza polska struktura, która podjęła takie kroki. Specjalistyczne działy medyczne działają w wielu agencjach na świecie (z bliższych nam rynków np. w Czechach). Są również całe agencje obsługujące wyłącznie medyczne budżety (np. Lowe Healthcare, McCann WorldHealth czy Healthview Euro RSCG). (PW)

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.