Clear Channel kupił większościowe udziały w Plakanda Group

Amerykański koncern multimedialny Clear Channel Int. kupił większościowe udziały w Plakanda Group, zajmującej się reklamą zewnętrzną na rynkach szwajcarskim (obrót...

Amerykański koncern multimedialny Clear Channel Int. kupił większościowe udziały w Plakanda Group, zajmującej się reklamą zewnętrzną na rynkach szwajcarskim (obrót 35 mln USD) i polskim (obrót 12 mln USD). Dotychczasowi wspólnicy firmy: Peter Gmźr, Fred LŽvy i Francis Edelman, zachowają stanowiska kierownicze i miejsca w zarządzie. Clear Channel Int. posiada swoje przedstawicielstwa w 32 krajach, zatrudniając ogółem 4500 pracowników. Dysponuje siecią ponad 400 tys. nośników reklamy zewnętrznej. Jego obroty sięgnęły kwoty 1,5 mld USD. Polski oddział Plakanda Int. jest właścicielem największej sieci billboardów (4063) o formacie 4 m x 3 m, które charakteryzuje wysoki procent oświetlenia (ponad 80 proc.). Inwestuje ponadto w rozwój sieci nośników przy centrach handlowych, na kioskach firmy Ruch (K-boardy, stripy, ekspozytory) oraz na dworcach kolejowych. (JP)

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.