Animex nowym klientem Leo Burnett

W przetargu na obsługę budżetu reklamowego Animeksu, jednego z liderów branży mięsnej w Polsce, zwyciężyła agencja Leo Burnett. W finale...

W przetargu na obsługę budżetu reklamowego Animeksu, jednego z liderów branży mięsnej w Polsce, zwyciężyła agencja Leo Burnett. W finale przetargu na fullservisową obsługę tej firmy rywalizowały 3 agencje. Leo Burnett zajmie się obsługą wszystkich marek. Agencja będzie odpowiedzialna za strategiczne planowanie, kreację, obsługę ATL i BTL, jak również planowanie i zakup mediów. Współpracę oficjalnie rozpoczęto w ubiegłym miesiącu, jej pierwsze efekty będą widoczne w mediach jesienią. Wysokość budżetu nie została ujawniona, chociaż, jak twierdzi Jarosław Ziębiński, dyrektor generalny Leo Burnett, "jest on znaczący i z pewnością da się odczuć jego siłę". (AMS)

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.