Leo Burnett wygrał globalny budżet SAS

Sztokholmski oddział Leo Burnett zajmie się repozycjonowaniem brandu szwedzkich linii SAS na coraz bardziej konkurencyjnym rynku przewoźników lotniczych. Strategia obejmuje...

Sztokholmski oddział Leo Burnett zajmie się repozycjonowaniem brandu szwedzkich linii SAS na coraz bardziej konkurencyjnym rynku przewoźników lotniczych. Strategia obejmuje reklamę ATL dla marki, działania promocyjne oraz prowadzenie i wzmocnienie akcji Eurobonus. Budżet oceniany na 13 mln USD zostanie formalnie przekazany w sierpniu. SAS jest największą linią lotniczą w regionie północnym. Posiada 80 proc. udziałów w krajowych przewozach i 72 proc. w ruchu międzynarodowym.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.