Tel-Art wygrywa przetarg wart kilka milionów zł

Agencja reklamowa Tel-Art, która należy w całości do Telekomunikacji Polskiej SA, wygrała przetarg na obsługę nowego PTE Rodzina. Fundusz tworzą:...

Agencja reklamowa Tel-Art, która należy w całości do Telekomunikacji Polskiej SA, wygrała przetarg na obsługę nowego PTE Rodzina. Fundusz tworzą: Hamburg Mannheimer, Mostostal Export i TU Compensa. Obecnie czeka on na licencję od UNFE. W przetargu brało udział kilka agencji, w tym duże sieciowe, do ostatniego etapu przeszły Tel-Art i Demo. Obsługa funduszu obejmuje ATL (większość budżetu), BTL i PR. Kampania ruszy najprawdopodobniej w połowie lipca, jeśli PTE otrzyma do tego czasu wszystkie niezbędne licencje. Obejmie TV, radio i prasę. Jak stwierdził dyr. agencji Tel-Art Norbert Potocki "jej budżet wynosi kilka milionów złotych". Obecnie trwa montaż spotu TV, który ma przekonać grupę docelową (osoby mocno związane z rodziną, raczej kobiety) do funduszu jako gwaranta stabilnej przyszłości w rodzinnym kręgu. W momencie zamykania tego numeru DMMP nie podpisano jeszcze ostatecznie umowy z domem mediowym, choć wyboru już dokonano. Dla Tel-Artu fundusz jest pierwszym, zewnętrznym klientem. Wcześniej agencja pracowała tylko dla TP SA, wydawała miesięcznik "Łączność", organizowała imprezy plenerowe i obsługiwała TP SA jako sponsora wizyty papieskiej. (JS)

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.