Kolejni zwycięzcy festiwalu w Cannes - kategoria media

Wczoraj koncern Sony Corp. zdobył podczas tegorocznego festiwalu w Cannes już drugą nagrodę Grand Prix w debiutującej kategorii media. Tym...

Wczoraj koncern Sony Corp. zdobył podczas tegorocznego festiwalu w Cannes już drugą nagrodę Grand Prix w debiutującej kategorii media. Tym razem za kampanię gier komputerowych przygotowaną przez nowozelandzką agencję 141 Palaceplus z Auckland. Dzień wcześniej pierwsze Grand Prix dla Sony zdobyła kampania przygotowana przez TBWA Simons Palmer GGT z Londynu (DMMP z 24.06). Wielkim przegranym są - jak na razie - agencje amerykańskie, pomimo nadesłania aż 77 spośród 421 zgłoszeń w ww. kategorii nie otrzymały żadnej nagrody. Jest to fakt bez precedensu w historii festiwalu. W tej kategorii najlepiej powiodło się agencjom z rozwijających się rynków: Indii, Brazylii, RPA, Nowej Zelandii (każdy z tych krajów odebrał dwie nagrody, Nowa Zelandia ponadto zdobyła wspomniane Grand Prix). Zwycięzcy w kategorii reklama telewizyjna i kinowa będą ogłoszeni jutro, tj. w sobotę 26 czerwca.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.