Coca-Cola wprowadza małe butelki w biednych rejonach Rosji

Koncern z Atlanty wprowadza w Wołgogradzie, który jest jednym z najbiedniejszym miast Rosji, małe 200 ml butelki z Coca-Colą. Akcja...

Koncern z Atlanty wprowadza w Wołgogradzie, który jest jednym z najbiedniejszym miast Rosji, małe 200 ml butelki z Coca-Colą. Akcja ta jest częścią kampanii marketingowej skierowanej do biedniejszych grup społecznych w tym kraju. Jest przy tym powtórzeniem strategii i kampanii małych opakowań, którą zastosował np. Unilever w Indiach czy w innych rozwijających się krajach. Jeśli czerwcowa akcja zakończy się sukcesem, 200 ml butelki będą sprzedawane także w innych mniejszych miastach Rosji po 12 centów. Dwulitrowe butelki Coli kosztują tam 1 USD, a półlitrowe 45 centów. Kampania promująca nowe opakowania obejmie radio lokalne (także Europę Plus i Radio Rosyjskie) oraz reklamę zewnętrzną.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.