HMS Carat przejął wart 145 mln USD budżet PSA

Francuska grupa motoryzacyjna PSA Peugeot Citroen powierzyła wart 145 mln USD budżet przeznaczony na zakup mediów domowi mediowemu HMS Carat...

Francuska grupa motoryzacyjna PSA Peugeot Citroen powierzyła wart 145 mln USD budżet przeznaczony na zakup mediów domowi mediowemu HMS Carat z Wiesbaden. Poprzednio budżet ten był obsługiwany przez dom mediowy Zenith we Frankfurcie. W finałowej fazie przetargu HMS Carat pokonał zlokalizowane w Hamburgu Initiative Media i BBDO Media Team. Dla HMS ta wygrana ma także istotne znaczenie moralne. Na jesieni ub.r. grupa Volkswagen wycofała z HMS Carat wart 280 mln USD budżet medialny dla marek Volkswagen, Seat, Audi i Skoda; przejęła go należąca do Greya struktura MediaCom z Dusseldofru.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.