Zmiany w kreacji w Grey Warszawa

Prawie w tym samym czasie z Grey Warszawa zdecydowali się odejść 4 dyrektorzy kreatywni: Marek Bimer i Janusz Mazurczak od...

Prawie w tym samym czasie z Grey Warszawa zdecydowali się odejść 4 dyrektorzy kreatywni: Marek Bimer i Janusz Mazurczak od marca - oraz Kot Przybora i Iwo Zaniewski z końcem kwietnia. Pierwszy duet pracował w Greyu ponad 3 lata, Zaniewski i Przybora 5 lat. Bimer i Mazurczak zdecydowali się na otwarcie własnej agencji zajmującej się BTL, drugi team niezależnego butiku kreatywnego, który najprawdopodobniej będzie z Greyem nadal współpracował. Wolfgang Ullrich, dyrektor generalny Greya, przyznał, że odejścia te dość niefortunnie zbiegły się w czasie, ale agencja przedsięwzięła poważne kroki, aby pozostały 36-osobowy zespół mógł pracować bez zakłóceń. Rozstania spowodowały zmianę struktury w dziale kreacji: na czele stanie jeden dyrektor kreatywny, z doświadczeniem w zarządzaniu zespołem i dobrą znajomością zasad obsługi klientów międzynarodowych; to stanowisko najprawdopodobniej obejmie obcokrajowiec; kto, wiadomo będzie później; będą mu podlegali, tworzący tzw. Board of Creative Supervisor, doświadczeni pracownicy kreacji (np. Kasia Batogowska, Maria Szajer, Iwona Gasińska), którzy z kolei będą prowadzili po kilka teamów złożonych z dyrektorów artystycznych, copywriterów etc. Ullrich twierdzi, że aczkolwiek odejście weteranów zamyka pewien okres w istnieniu agencji, nadszedł czas, aby promować i motywować młode talenty. Grey w większym stopniu zamierza także integrować myślenie kreatywne ze strategicznym.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.