Coca Cola Co. kupuje 50 proc. udziałów peruwiańskiego producenta napojów Inca Kola

Porozumienie zostało ogłoszone 23 lutego 1999 roku. Inca Kola jest jedną z niewielu firm, które skutecznie konkurują z Colą na...

Porozumienie zostało ogłoszone 23 lutego 1999 roku. Inca Kola jest jedną z niewielu firm, które skutecznie konkurują z Colą na rynkach Ameryki Łacińskiej. W jej portfolio znajdują się Inca Kola Diet, Bimbo i seria soków i napojów Frugo. Po połączeniu firmy obejmą 70 proc. rynku peruwiańskiego, każda marka posiada ok. 35 proc. Celem połączenia jest, jak mówi vice prezes Coca Cola Co. na Amerykę Łacińską wzmocnienie marki Inca Kola i zwiększenie konsumpcji napojów i soków w kraju.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.