Pizza Hut rozwiązuje teaser projektu "365 powodów, by do nas wpaść"

Pod hasłem "365 powodów, by do nas wpaść" ruszyła najnowsza promocja w restauracjach Pizza Hut (American Restaurants). Jej celem jest...

Pod hasłem "365 powodów, by do nas wpaść" ruszyła najnowsza promocja w restauracjach Pizza Hut (American Restaurants). Jej celem jest zwrócenie uwagi klienta na różnorodne menu oraz fakt, że pizza jest tylko jedną z wielu potraw, które można znaleźć w restauracjach (od 10 października menu zostało wzbogacone o dodatkowych siedem nowych dań, tj.: paluchy chlebowe, pieczarki faszerowane, sałata śródziemnomorska, sałata szefa, lasagne, calzone czy cordon bleu. Pizza Hut przygotowała ponadto konkurs, który rusza 11 października br. Każdy, kto odwiedzi stronę internetową, będzie mógł dodać swoje propozycje, autorzy najbardziej oryginalnych pomysłów otrzymają darmowy kupon na jedno z nowych dań Pizzy Hut. Promocja została wsparta kampanią ATL. W największych miastach Polski pojawiły się billboardy informujące o najnowszej ofercie. W teaserowej odsłonie, która trwała od 1 do 10 października br., pojawiła się zapowiedź promocji z hasłem "365". Dodatkowo przygotowano nowe materiały POS (bannery, plakaty i-table standy) umieszczone na zewnątrz i wewnątrz lokali. Koncepcję nowej kampanii promocyjnej Pizza Hut opracowała firma Synergy Marketing Partners. Za kreację odpowiada agencja reklamowa Red8, a za obsługę mediową Media Direction OMD. Promocja trwać będzie do końca roku. (AMS)

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.