dzisiaj

Paweł Obidziński dołączy do Saatchi & Saatchi IS

Paweł Obidziński dołączy do Saatchi & Saatchi IS

Do agencji przeszedł z firmy Coca-Cola Company. Obejmie stanowisko head of operations.

Czytaj więcej
Alior Bank odświeża komunikację marki

Alior Bank odświeża komunikację marki

Panie i panowie w melonikach zostają, choć "unowocześnieni".

Czytaj więcej
Take you Haier

Take you Haier

Chiński gigant chce poważnie powalczyć o polski rynek; marka ma być stale obecna w mediach.

Czytaj więcej
Natalie Portman w kampanii Diora

Natalie Portman w kampanii Diora

Reżyserem filmu jest Emmanuel Cossu.

Czytaj więcej
Persil zmienia formułę

Persil zmienia formułę

Henkel stopniowo wprowadza na rynek produkty pod marką Persil w nowej formule i zmienionych opakowaniach.

Czytaj więcej
Kamil Grosicki w reklamie Kubusia Waterrr Sport

Kamil Grosicki w reklamie Kubusia Waterrr Sport

Ruszyła kampania telewizyjna wody z portfolio Maspeksu.

Czytaj więcej
Koniec "chemii z Niemiec"?

Koniec "chemii z Niemiec"?

Europejska komisarz ds. sprawiedliwości, konsumentów i równouprawnienia Vera Jourová zarzuciła międzynarodowym koncernom, że od lat wprowadzają w błąd konsumentów w Europie Wschodniej.

Czytaj więcej
Polscy internauci są tradycjonalistami

Polscy internauci są tradycjonalistami

W stosunku do świata Polacy są ponadprzeciętnie przywiązani do Facebooka i YouTube, a mało korzystają z Instagrama i serwisów subskrypcyjnych.

Czytaj więcej
Ambra wydała w ostatnim roku  12,9 mln zł na wsparcie swoich marek

Ambra wydała w ostatnim roku 12,9 mln zł na wsparcie swoich marek

Dzięki takim działaniom i dobremu wykorzystaniu koniunktury rynkowej firma może pochwalić się ponad 9 proc. dynamika wzrostu

Czytaj więcej
Instagram w Polsce przyciąga nawet 10 razy więcej kobiet niż mężczyzn

Instagram w Polsce przyciąga nawet 10 razy więcej kobiet niż mężczyzn

Z analiz Gemiusa wynika, że kobiety bardzo aktywnie korzystają z aplikacji społecznościowych.

Czytaj więcej