Sześć statuetek dla agencji z Polski na Eurobest
Z siedmiu nominacji sześć zdobyło nagrody na festiwalu w Rzymie.
Rusza świąteczna kampania Decathlonu [wideo]
Za kreację spotów świątecznych dla Decathlonu odpowiada agencja interaktywna K2.
Legia i Fortuna przedłużają umowę
Warszawski klub sportowy Legia i Fortuna przedłużają umowę sponsorską. Nowy kontrakt akcentuje m.in. projekty związane z mediami społecznościowymi.
Nowa odsłona kampanii Carrefoura [wideo]
Kampania jest autorstwa Saatchi & Saatchi IS. To kontynuacja kampanii z Napoleonem.
Reklama Orange narusza normy KER
Skarga dotyczyła jednego spotu przygotowanego we współpracy z Abstrachujami.
Orange udostępnia TV i VoD również na urządzenia mobilne
Orange TV Go za 4,99 zł miesięcznie.
Andrzej Pągowski projektuje dla Gutt Vodka
Ekskluzywna linia alkoholu trafiła do wybranych sklepów z końcem listopada.
Szczęście debiutanta
Debiut fabularny Łukasza Grzegorzka to kam(p)eralna opowieść o emocjonalnych trudach dojrzewania. Trochę niechcący został sklasyfikowany jako film o pokoleniu milenialsów. Też słusznie.
Roland Berger widzi przyszłość w convenience
Convenience oraz proximity będą najdynamiczniej rozwijającymi się segmentami handlu w latach 2016-2020 - twierdzą analitycy Roland Berger w raporcie "Polski rynek handlu spożywczego 2010-2020".
McDonald's w świątecznej odsłonie
Ruszają okolicznościowe działania promocyjne sieci.