dzisiaj

Sześć statuetek dla agencji z Polski na Eurobest

Z siedmiu nominacji sześć zdobyło nagrody na festiwalu w Rzymie.

Rusza świąteczna kampania Decathlonu [wideo]

Za kreację spotów świątecznych dla Decathlonu odpowiada agencja interaktywna K2.

Legia i Fortuna przedłużają umowę

Warszawski klub sportowy Legia i Fortuna przedłużają umowę sponsorską. Nowy kontrakt akcentuje m.in. projekty związane z mediami społecznościowymi.

Nowa odsłona kampanii Carrefoura [wideo]

Kampania jest autorstwa Saatchi & Saatchi IS. To kontynuacja kampanii z Napoleonem.

Reklama Orange narusza normy KER

Skarga dotyczyła jednego spotu przygotowanego we współpracy z Abstrachujami.

Orange udostępnia TV i VoD również na urządzenia mobilne

Orange TV Go za 4,99 zł miesięcznie.

Andrzej Pągowski projektuje dla Gutt Vodka

Ekskluzywna linia alkoholu trafiła do wybranych sklepów z końcem listopada.

Szczęście debiutanta

Debiut fabularny Łukasza Grzegorzka to kam(p)eralna opowieść o emocjonalnych trudach dojrzewania. Trochę niechcący został sklasyfikowany jako film o pokoleniu milenialsów. Też słusznie.

Roland Berger widzi przyszłość w convenience

Convenience oraz proximity będą najdynamiczniej rozwijającymi się segmentami handlu w latach 2016-2020 - twierdzą analitycy Roland Berger w raporcie "Polski rynek handlu spożywczego 2010-2020".

McDonald's w świątecznej odsłonie

Ruszają okolicznościowe działania promocyjne sieci.