Michael Keaton jako twórca imperium McDonald’s [wideo]
Film "McImperium" pojawi się na ekranach 3 lutego.
Eurobest 2016 okiem jurora
- Poziom zgłoszeń był bardzo zróżnicowany - od projektów, które nie zaskakiwały niczym poza faktem, że ktoś zdecydował się wydać pieniądze na ich zgłoszenie, aż po rzeczy, które zachwycały od pierwszego wejrzenia - pisze Artur Szatkowski, creative technology consultant w Hypermedia Linked by Isobar.
Na Święta, Nowy Rok i na każdą okazję Zdrapki Totalizatora Sportowego są świetnym dodatkiem do każdego prezentu.
Dziś już nie tylko kultowe Lotto przyciąga klientów do naszych kolektur. Grający w punktach LOTTO coraz częściej zwracają uwagę na inny produkt Totalizatora Sportowego, jakim są Zdrapki.
Moc psychologii marketingu i sprzedaży
Jak przydatna jest psychologia marketingu, nie trzeba nikogo przekonywać, a tym bardziej marketerów, którzy potrzebują czasem wiedzy i inspiracji w zakresie psychologicznych oddziaływań na konsumenta, tak aby zwiększyć efektywność sprzedażową podejmowanych działań marketingowych.
Paradoks Polaka, który czyta
Polacy czytają coraz mniej książek, a sprzedaż e-booków rośnie.
Crowdfest 2016 z nagrodą główną dla Magic of Y
Główną nagrodę za największą kampanię crowdfundingową roku 2016 w kategorii design otrzymał Iluzjonista Magic of Y. Twórca uzyskał aż 777 proc. zakładanego celu.
Suzuki sponsorem reprezentacji i rozgrywek piłki ręcznej
Marka zyskała status oficjalnego sponsora.
Tesco wydaje katalog
116 stron, 8 działów tematycznych, 4 wersje językowe - premierowe wydanie katalogu "Dom według F&F Home i Tesco" jest już dostępne na rynku.
Gwiazdorskie poniedziałki w Nowa TV
W styczniu Nowa TV zaproponuje widzom cykl "Gwiazdorskie poniedziałki", w którym pokazane zostaną filmy z udziałem gwiazd światowego kina.
Influencerzy w akcji charytatywnej IndaHash
Platforma skierowała zaproszenie do udziału w akcji UNICEF-u do setek influencerów jednocześnie.