PZU przejmuje kolejną sieć prywatnych przychodni
Ubezpieczyciel kupuje Artimed NZOZ.
TVP pokaże piłkarski Puchar Francji
Nadawca zakupił prawa transmisyjne na najbliższe dwa lata.
SmartDom jak market - reklamuje -30 proc. na "wszystkie sprzęty"
Wspólny program Cyfrowego Polsatu i Plusa kusi obniżkami cen telefonów, RTV i AGD.
Antyradio z "radiologiczną" kampanią
Startują działania promocyjne stacji pod hasłem "We mnie jest rock".
Sharp powraca do Europy i do Polski
Japoński producent odkupuje prawa do marki i fabrykę telewizorów w Łysomicach.
Repolonizacja banków okiem badacza
Repolonizacji banków zaczyna stawać się faktem. Czy ten wysiłek może mieć sens z punktu widzenia rynkowej atrakcyjności repolonizowanych banków dla klientów? Aby tak się stało,klienci muszą cenić banki polskie wyżej i muszą umieć jedne od drugich odróżnić - pisze Michał Kociankowski.
Opiekunowie mitów
"Agencja złudzeń" to zgrabna powieść amerykańskiego copywritera Johna Kenneya. Na pierwszym planie - agencyjna absurdalna codzienność. Na drugim - rodzinny dramat i love story.
UOKiK sprawdza niektóre zapisy Facebooka
Czy zasady zbierania i udostępniania danych użytkowników stosowane przez Facebook Ireland mogą naruszać prawa konsumentów?
Loterie - fakty i mity
Prawdą jest, że Narodowa Loteria Paragonowa to projekt, który pobił wszelkie rekordy i był tematem numer jeden w Google w 2015 r. Skupimy się na tym, czego dzięki tej loterii można się dowiedzieć o Polakach oraz na faktach i mitach związanych z loteriami - pisze Grzegorz Bonder.
A2mobile - nowa sieć komórkowa
Spoty reklamowe i sponsoring telewizyjny mają upowszechnić markę i ofertę.