dzisiaj

PZU przejmuje kolejną sieć prywatnych przychodni

Ubezpieczyciel kupuje Artimed NZOZ.

TVP pokaże piłkarski Puchar Francji

Nadawca zakupił prawa transmisyjne na najbliższe dwa lata.

SmartDom jak market - reklamuje -30 proc. na "wszystkie sprzęty"

Wspólny program Cyfrowego Polsatu i Plusa kusi obniżkami cen telefonów, RTV i AGD.

Antyradio z "radiologiczną" kampanią

Startują działania promocyjne stacji pod hasłem "We mnie jest rock".

Sharp powraca do Europy i do Polski

Japoński producent odkupuje prawa do marki i fabrykę telewizorów w Łysomicach.

Repolonizacja banków okiem badacza

Repolonizacji banków zaczyna stawać się faktem. Czy ten wysiłek może mieć sens z punktu widzenia rynkowej atrakcyjności repolonizowanych banków dla klientów? Aby tak się stało,klienci muszą cenić banki polskie wyżej i muszą umieć jedne od drugich odróżnić - pisze Michał Kociankowski.

Opiekunowie mitów

"Agencja złudzeń" to zgrabna powieść amerykańskiego copywritera Johna Kenneya. Na pierwszym planie - agencyjna absurdalna codzienność. Na drugim - rodzinny dramat i love story.

UOKiK sprawdza niektóre zapisy Facebooka

Czy zasady zbierania i udostępniania danych użytkowników stosowane przez Facebook Ireland mogą naruszać prawa konsumentów?

Loterie - fakty i mity

Prawdą jest, że Narodowa Loteria Paragonowa to projekt, który pobił wszelkie rekordy i był tematem numer jeden w Google w 2015 r. Skupimy się na tym, czego dzięki tej loterii można się dowiedzieć o Polakach oraz na faktach i mitach związanych z loteriami - pisze Grzegorz Bonder.

A2mobile - nowa sieć komórkowa

Spoty reklamowe i sponsoring telewizyjny mają upowszechnić markę i ofertę.