Jakub Błaszczykowski i Cartoon Network zachęcają: "Bądź kumplem, nie dokuczaj"
Startuje trzecia edycja ogólnopolskiej kampanii społecznej "Bądź kumplem, nie dokuczaj" organizowanej przez Cartoon Network. W tym roku twarzą akcji został piłkarz reprezentacji Polski - Jakub Błaszczykowski, który zachęca dzieci do gry fair play i propaguje koleżeńskie zachowania.
Marketing angażujący, czyli jak wejść na wyższy poziom skuteczności biznesowej
Czasy jednostronnej komunikacji marek z klientami to przeszłość. Marketerzy potrzebują takiego prowadzenia działań, by konsumenci z autentyczną ochotą brali udział w życiu marki, by wewnętrzna motywacja skłaniała ich do kontaktu i wstawiennictwa za nią. By po prostu byli… zaangażowani.
Małgorzata Socha w kampanii Agata [wideo]
Za kreację i realizację najnowszej kampanii salonów Agata odpowiada agencja Opus B.
Blue 449 pracuje dla Be Organic [wideo]
Dom mediowy realizuje pierwszą kampanię reklamową w historii marki.
Nowa Skoda Octavia otrzymuje wsparcie reklamowe [wideo]
Działania będą realizowane do końca maja.
"Miesiąc w Ogrodzie" - nowy miesięcznik ogrodniczy Bauera
Będzie wspierany kampanią reklamową we wszystkich największych stacjach telewizyjnych, tytułach własnych i serwisach internetowych wydawcy.
Kia reklamuje model Rio - "Twój czas. Twoje zasady"
Kolejna realizacja Interactive Partners i Havas Media dla Kia Motors Polska.
Nowy koncept komunikacyjny Suzuki Polska
Został przygotowany przez Communication Unlimited oraz Sony Music Poland.
TVP pokaże reality show o ochotnikach trenowanych przez komandosów
Publiczna telewizja kupiła format od BBC. Emisja 18-odcinkowej serii jesienią w TVP1.
Agencja BARDZO przygotowała nowy spot wizerunkowy marki Tyskie
Ukazał się pierwszy w tym roku spot wizerunkowy marki Tyskie - materiał przygotowany przez agencję BARDZO jest trzecim spotem wizerunkowym stworzonym w ramach kampanii "Dezerterzy".