dzisiaj

Jakub Błaszczykowski i Cartoon Network zachęcają: "Bądź kumplem, nie dokuczaj"

Startuje trzecia edycja ogólnopolskiej kampanii społecznej "Bądź kumplem, nie dokuczaj" organizowanej przez Cartoon Network. W tym roku twarzą akcji został piłkarz reprezentacji Polski - Jakub Błaszczykowski, który zachęca dzieci do gry fair play i propaguje koleżeńskie zachowania.

Marketing angażujący, czyli jak wejść na wyższy poziom skuteczności biznesowej

Czasy jednostronnej komunikacji marek z klientami to przeszłość. Marketerzy potrzebują takiego prowadzenia działań, by konsumenci z autentyczną ochotą brali udział w życiu marki, by wewnętrzna motywacja skłaniała ich do kontaktu i wstawiennictwa za nią. By po prostu byli… zaangażowani.

Małgorzata Socha w kampanii Agata [wideo]

Za kreację i realizację najnowszej kampanii salonów Agata odpowiada agencja Opus B.

Blue 449 pracuje dla Be Organic [wideo]

Dom mediowy realizuje pierwszą kampanię reklamową w historii marki.

Nowa Skoda Octavia otrzymuje wsparcie reklamowe [wideo]

Działania będą realizowane do końca maja.

"Miesiąc w Ogrodzie" - nowy miesięcznik ogrodniczy Bauera

Będzie wspierany kampanią reklamową we wszystkich największych stacjach telewizyjnych, tytułach własnych i serwisach internetowych wydawcy.

Kia reklamuje model Rio - "Twój czas. Twoje zasady"

Kolejna realizacja Interactive Partners i Havas Media dla Kia Motors Polska.

Nowy koncept komunikacyjny Suzuki Polska

Został przygotowany przez Communication Unlimited oraz Sony Music Poland.

TVP pokaże reality show o ochotnikach trenowanych przez komandosów

Publiczna telewizja kupiła format od BBC. Emisja 18-odcinkowej serii jesienią w TVP1.

Agencja BARDZO przygotowała nowy spot wizerunkowy marki Tyskie

Ukazał się pierwszy w tym roku spot wizerunkowy marki Tyskie - materiał przygotowany przez agencję BARDZO jest trzecim spotem wizerunkowym stworzonym w ramach kampanii "Dezerterzy".