24/7Communication odpowiada za komunikację McDonald’s na Instagramie
Agencja będzie moderować profil McDonald's Polska, zadba o produkcję materiałów i współpracę z ilustratorami.
Polacy spędzają mniej czasu przed ekranami telewizorów
Rekompensują to sobie wpatrywaniem się w smartfony.
Wielka Brytania: Tesco ulepsza Clubcard
Zmiany obejmują między innymi wprowadzenie nowej, zbliżeniowej karty Clubcard.
W tym tygodniu startuje Transatlantyk Festival
Łódź ugości m. in. Edwarda Nortona, Michaela Seresina i Lucrecię Martell, a festiwal organizowany jest pod hasłem "Siła Kobiet".
Dunkierka w wirtualnej rzeczywistości
Promocja nowego filmu Christophera Nolana z wykorzystaniem nowoczesnej techniki.
Sklep, w którym można płacić wysiłkiem
Reebok Fit Shop wprowadza komunikacyjnie agencja Cut The Mustard.
Outhorn rusza z kampanią Misja Sierra Nevada
Najsilniejsze jak dotąd wsparcie reklamowe marki.
Kusznierewicz ambasadorem konkursu Kocham To!
Wystartowała druga edycja projektu marki Siemens.
Cyfrowe Radio Chopin ruszy 1 października
Z okazji obchodów 80-lecia Programu Drugiego Polskiego Radia od października będzie można przez całą dobę słuchać polskiej muzyki klasycznej.
Ogólnopolska Izba Gospodarcza Reklamy Wielkoformatowej odnosi się do oświadczenia IGRZ
OIGRW zaskarżył tzw. ustawę krajobrazową do Trybunału Konstytucyjnego.