Visa daje 50 zł na kolejne zakupy w Makro
Organizacja płatnicza i sieć hurtowni w kolejnej wspólnej promocji wspartej kampanią.
Walmart ma za sobą udany kwartał
Sprzedaż żywności wzrosła do poziomów niewidzianych od pięciu lat.
"Pod wspólnym niebem" - nowy serial komediowy w TVP2 od września
Występują m.in.: Anna Samusionek, Piotr Szwedes i Marek Bukowski.
Onet-RASP i NC+ tworzą nowy serwis sportowy
Serwisy sportowe Onet-RASP odwiedza miesięcznie 5,8 mln użytkowników.
Dziadek do Orzechów chce zająć miejsce J. Walter Thompson
Agencja chce się podjąć "tresury niesfornej marki".
Engay, czyli żywność dla seniorów
W Japonii, gdzie mieszka największa na świecie liczba osób po 65. roku życia, pojawiła się żywność skierowana specjalnie do seniorów.
"Powrót na trening": K2 dla Decathlonu
To kolejna kampania K2 dla sieci sklepów sportowych
Rada Reklamy chce szkolić kreatywnych
Zapowiada rozpoczęcie działań edukacyjnych skierowanych do osób odpowiedzialnych za przygotowywanie kreacji reklamowych.
Biznes oparty na potrzebach klientów. Jak wideo i animacje wspierają sprzedaż?
Cele biznesowe może realizować tylko ktoś z analitycznym podejściem do marketingu, a nie wyłącznie artystycznym. Tworzymy kreacje głównie po to, by sprzedawały.
Oddałem Surface Pro w ręce profesjonalnego grafika. Wnioski? Microsoftowi w końcu się udało
Spędziłem już blisko miesiąc z Surface Pro 2017 i sprawdziłem prawie wszystko… prócz kluczowej kwestii. Jak nowa maszyna Microsoftu spisuje się w zadaniach graficznych, do których została stworzona? By się o tym przekonać, oddałem ją w ręce profesjonalnego grafika.