dzisiaj

Patrycja Orłowska kierownikiem zespołu social mediów w Grupie Onet - RAS Polska

Patrycja Orłowska kierownikiem zespołu social mediów w Grupie Onet - RAS Polska

Będzie odpowiadać za politykę wydawniczą i dystrybucję treści w social mediach.

Czytaj więcej
Nissan Qashqai rozpoczyna działania promocyjne [wideo]

Nissan Qashqai rozpoczyna działania promocyjne [wideo]

Za przygotowanie kampanii odpowiadają TBWA i OMD.

Czytaj więcej
Terminal płatniczy w smartfonie

Terminal płatniczy w smartfonie

Mastercard przeprowadzi w Polsce pilotaż rozwiązania, w ramach którego smartfon będzie jedynym urządzeniem niezbędnym do przyjmowania płatności zbliżeniowych.

Czytaj więcej
McCann powiększa działy strategii i social mediów

McCann powiększa działy strategii i social mediów

Do zespołu agencji dołączyły Natalia Drobniak i Klaudia Karkulowska.

Czytaj więcej
Raport EY i Ekstraklasy: za nami rekordowy sezon dla finansów polskich klubów piłkarskich

Raport EY i Ekstraklasy: za nami rekordowy sezon dla finansów polskich klubów piłkarskich

Ponad 700 mln zł przychodów, pierwszy w historii ligi dodatni wynik finansowy netto 16 klubów Ekstraklasy - 66 mln zł, najwyższe wpływy z transferów - 117 mln zł i rekordowe z praw mediowych - 260 mln zł - wynika z raportu EY i Ekstraklasy.

Czytaj więcej
"Kukbuk Dzieciaki" - dla dzieci i dorosłych

"Kukbuk Dzieciaki" - dla dzieci i dorosłych

Magazyn zadebiutował na rynku 1 września.

Czytaj więcej
Aldi wchodzi w stacje benzynowe

Aldi wchodzi w stacje benzynowe

Niemiecki Aldi Süd podpisał umowę z dyskontowym operatorem stacji benzynowych FE-Trading na budowę bezobsługowych stacji benzynowych przy swoich placówkach.

Czytaj więcej
Agata Zych-Zielińska brand managerem "Elle" i "Elle Decoration"

Agata Zych-Zielińska brand managerem "Elle" i "Elle Decoration"

Ostatnio kierowała serwisem Kobieta.pl.

Czytaj więcej
Lotos rusza z kampanią wizerunkową

Lotos rusza z kampanią wizerunkową

Prowadzona jest pod hasłem "Naj nie bierze się znikąd" i wykorzystuje analogie do sportu.

Czytaj więcej
OS3 odpowiada za kampanię drugiego sezonu "Azja Express"

OS3 odpowiada za kampanię drugiego sezonu "Azja Express"

Media zaplanował i kupił Starcom.

Czytaj więcej