dzisiaj

Empik.com startuje z kampanią

Wśród bohaterów zobaczymy Alicję, Szalonego Kapelusznika i Ojca Chrzestnego.

Nespresso pokazuje fair trade

To element globalnej kampanii realizowanej również na naszym rynku.

Nokia powraca w mocnym stylu

Marka ma być stale obecna w mediach - za obsługę jej budżetu reklamowego w Polsce odpowiadają Saatchi & Saatchi oraz Mindshare.

Powstaje film w technologii 4K o polskich góralach

Produkcja Inbornmedia będzie sprzedawana na międzynarodowych targach telewizyjnych.

Wielkość codzienna. Inspiracja do życia pełnego sensu

Codziennie dokonujemy wyborów - naucz się robić to tak, aby w oczach innych i własnych być prawdziwie wielkim człowiekiem.

Konferencja "Kolory w natarciu"

Sieć sklepów budowlano-dekoracyjnych Leroy Merlin wprowadza nową kolekcję farb na okres jesienno-zimowy.

Makro świętuje 23-lecie obecności w Polsce

Za "Urodziny ze smakiem" odpowiada Błękitne Studio.

Netflix szykuje pierwszy serial w języku polskim

Wyreżyserują go Agnieszka Holland i Kasia Adamik.

Serwis Uwielbiam.pl prezentuje się w nowej odsłonie

Kulinarny serwis sponsorowany jest przez marki Maspeksu.

Zenith: rynek reklamy w Polsce wart ponad 7 mld zł

Wzrost (2,1 proc. w br.) napędzają innowacyjne formaty digitalowe.