Empik.com startuje z kampanią
Wśród bohaterów zobaczymy Alicję, Szalonego Kapelusznika i Ojca Chrzestnego.
Nespresso pokazuje fair trade
To element globalnej kampanii realizowanej również na naszym rynku.
Nokia powraca w mocnym stylu
Marka ma być stale obecna w mediach - za obsługę jej budżetu reklamowego w Polsce odpowiadają Saatchi & Saatchi oraz Mindshare.
Powstaje film w technologii 4K o polskich góralach
Produkcja Inbornmedia będzie sprzedawana na międzynarodowych targach telewizyjnych.
Wielkość codzienna. Inspiracja do życia pełnego sensu
Codziennie dokonujemy wyborów - naucz się robić to tak, aby w oczach innych i własnych być prawdziwie wielkim człowiekiem.
Konferencja "Kolory w natarciu"
Sieć sklepów budowlano-dekoracyjnych Leroy Merlin wprowadza nową kolekcję farb na okres jesienno-zimowy.
Makro świętuje 23-lecie obecności w Polsce
Za "Urodziny ze smakiem" odpowiada Błękitne Studio.
Netflix szykuje pierwszy serial w języku polskim
Wyreżyserują go Agnieszka Holland i Kasia Adamik.
Serwis Uwielbiam.pl prezentuje się w nowej odsłonie
Kulinarny serwis sponsorowany jest przez marki Maspeksu.
Zenith: rynek reklamy w Polsce wart ponad 7 mld zł
Wzrost (2,1 proc. w br.) napędzają innowacyjne formaty digitalowe.