Kowalczyk, Gronau, Kornecka i Scipio del Campo awansują w Papaya Films
Dom produkcyjny otwiera specjalny dział do produkcji muzycznych.
Agnieszka Kłos nowym prezesem Provident Polska
David Parkinson, którego Kłos zastępuje, awansował na zarządzającego regionem.
Biedronka wydała ponad 6 mln Świeżaków i Juniorów
Najpopularniejszym z nich okazała się być Borówka Basia.
Napoleon w nowej kampanii Carrefour [wideo]
Kampania autorstwa Saatchi & Saatchi IS została wzbogacona o niestandardowy kontent wideo w digitalu.
Praca z pasją
- Praca w firmie alkoholowej to dla marketera wyzwanie szczególne - mówi Maria Spuz-Szpos z Wyborowa Pernod Ricard.
Grupa LOTOS
Grupa LOTOS jest jednym z największych w Europie Środkowo-Wschodniej koncernów naftowych zajmujących się nie tylko wydobyciem i przerobem ropy naftowej, ale także sprzedażą hurtową i detaliczną produktów naftowych.
Binge-watching coraz powszechniejszy
MEC prześwietla polskich fanów seriali. 24 proc. polskich internautów namiętnie ogląda seriale nowej generacji. Wśród ich fanów nadal przeważają młodzi mężczyźni, niemal 90 proc. z nich uprawia binge-watching.
Cube Group nagrodzona za kampanię dla iTaxi w konkursie Effective Mobile Marketing Awards
Polska agencja triumfuje w kategorii Most Effective Use of Data.
Maja Biniewicz digital chief officerem w grupie MullenLowe
Zajmie się kompleksowym zarządzaniem strukturą firmy w obszarze digital.
GoldenSubmarine i Bidlab promują nową usługę PayU
PayU wprowadza odroczone płatności i reklamuje to w internecie.