dzisiaj

Kowalczyk, Gronau, Kornecka i Scipio del Campo awansują w Papaya Films

Dom produkcyjny otwiera specjalny dział do produkcji muzycznych.

Agnieszka Kłos nowym prezesem Provident Polska

David Parkinson, którego Kłos zastępuje, awansował na zarządzającego regionem.

Biedronka wydała ponad 6 mln Świeżaków i Juniorów

Najpopularniejszym z nich okazała się być Borówka Basia.

Napoleon w nowej kampanii Carrefour [wideo]

Kampania autorstwa Saatchi & Saatchi IS została wzbogacona o niestandardowy kontent wideo w digitalu.

Praca z pasją

- Praca w firmie alkoholowej to dla marketera wyzwanie szczególne - mówi Maria Spuz-Szpos z Wyborowa Pernod Ricard.

Grupa LOTOS

Grupa LOTOS jest jednym z największych w Europie Środkowo-Wschodniej koncernów naftowych zajmujących się nie tylko wydobyciem i przerobem ropy naftowej, ale także sprzedażą hurtową i detaliczną produktów naftowych.

Binge-watching coraz powszechniejszy

MEC prześwietla polskich fanów seriali. 24 proc. polskich internautów namiętnie ogląda seriale nowej generacji. Wśród ich fanów nadal przeważają młodzi mężczyźni, niemal 90 proc. z nich uprawia binge-watching.

Cube Group nagrodzona za kampanię dla iTaxi w konkursie Effective Mobile Marketing Awards

Polska agencja triumfuje w kategorii Most Effective Use of Data.

Maja Biniewicz digital chief officerem w grupie MullenLowe

Zajmie się kompleksowym zarządzaniem strukturą firmy w obszarze digital.

GoldenSubmarine i Bidlab promują nową usługę PayU

PayU wprowadza odroczone płatności i reklamuje to w internecie.