dzisiaj

Praca z pasją

Praca z pasją

- Praca w firmie alkoholowej to dla marketera wyzwanie szczególne - mówi Maria Spuz-Szpos z Wyborowa Pernod Ricard.

Czytaj więcej
Grupa LOTOS

Grupa LOTOS

Grupa LOTOS jest jednym z największych w Europie Środkowo-Wschodniej koncernów naftowych zajmujących się nie tylko wydobyciem i przerobem ropy naftowej, ale także sprzedażą hurtową i detaliczną produktów naftowych.

Czytaj więcej
Binge-watching coraz powszechniejszy

Binge-watching coraz powszechniejszy

MEC prześwietla polskich fanów seriali. 24 proc. polskich internautów namiętnie ogląda seriale nowej generacji. Wśród ich fanów nadal przeważają młodzi mężczyźni, niemal 90 proc. z nich uprawia binge-watching.

Czytaj więcej
Cube Group nagrodzona za kampanię dla iTaxi w konkursie Effective Mobile Marketing Awards

Cube Group nagrodzona za kampanię dla iTaxi w konkursie Effective Mobile Marketing Awards

Polska agencja triumfuje w kategorii Most Effective Use of Data.

Czytaj więcej
Maja Biniewicz digital chief officerem w grupie MullenLowe

Maja Biniewicz digital chief officerem w grupie MullenLowe

Zajmie się kompleksowym zarządzaniem strukturą firmy w obszarze digital.

Czytaj więcej
GoldenSubmarine i Bidlab promują nową usługę PayU

GoldenSubmarine i Bidlab promują nową usługę PayU

PayU wprowadza odroczone płatności i reklamuje to w internecie.

Czytaj więcej
Magazyn Scooby-Doo! Media Service Zawada  z rosnącą sprzedażą (wyniki ZKDP za sierpień 2017)

Magazyn Scooby-Doo! Media Service Zawada z rosnącą sprzedażą (wyniki ZKDP za sierpień 2017)

Magazyn Scooby-Doo!, miesięcznik dla dzieci wydawany przez Media Service Zawada, odnotował w sierpniu wzrost sprzedaży na poziomie 7% rok do roku.

Czytaj więcej
Compay.pl wkracza na rynek z nową kampanią wizerunkową. 

Compay.pl wkracza na rynek z nową kampanią wizerunkową. 

"Bezgotówkowo, bezproblemowo" - pod takim hasłem firma Compay ruszyłą z nową kampanią wizerunkową, skierowaną przede wszystkim do małych i średnich przedsiębiorców. Za strategię komunikacji, kreację, planowanie i realizację kampanii odpowiada agencja reklamowa Chapter1.

Czytaj więcej
Polsat, Sarigato/Sataku, Grupa RMF, AMS, Bauer i Agora nagrodzone przez "MMP"

Polsat, Sarigato/Sataku, Grupa RMF, AMS, Bauer i Agora nagrodzone przez "MMP"

W dorocznym raporcie Biura Reklamy uhonorowaliśmy najlepsze biura w kategoriach TV, Internet, Radio, OOH, Magazyny, Dzienniki i Kino. Podstawą wyboru było badanie Kantar Millward Brown.

Czytaj więcej
Ogilvy & Mather laureatem pierwszej edycji konkursu AdFM Awards

Ogilvy & Mather laureatem pierwszej edycji konkursu AdFM Awards

Jury nagrodziło trailer filmu "Do ostatniego drzewa". Nagrodą w konkursie jest kampania o wartości 200 tys. zł netto (po rabatach) w stacjach Grupy RMF.

Czytaj więcej