dzisiaj

Grupa Havas wypromuje interaktywnego robota Photon

Grupa Havas wypromuje interaktywnego robota Photon

Na wczesnym etapie rozwoju projekt został sfinansowany poprzez Kickstarter.

Czytaj więcej
"Wyborcza" z kalendarzem Wajraka wspierana przez Bardzo

"Wyborcza" z kalendarzem Wajraka wspierana przez Bardzo

Zdjęcia Adama Wajraka do pobrania także w internecie.

Czytaj więcej
"Tego nie robi się wiertarce, czyli gender w designie" [wywiad]

"Tego nie robi się wiertarce, czyli gender w designie" [wywiad]

"Kiedy uczynimy produkt bardziej "męskim", nikt na to nie zwraca uwagi. A kiedy bardziej "kobiecym", okazuje się, że to jest śmieszne, dziwne" - mówi doktor Joanna Jeśman ze School of Ideas Uniwersytetu SWPS w Warszawie.

Czytaj więcej
Leczenie kolorem i naturą

Leczenie kolorem i naturą

Opakowania stają się coraz istotniejszym elementem komunikacji leków bez recepty i suplementów diety. Czy produkty OTC skazane są jednak na mało kreatywne rozwiązania znane z opakowań papierosów, czy raczej na unikatowy design i wręcz biżuteryjny sznyt?

Czytaj więcej
Mixx Awards 2017: VML Agencją Roku, nie wybrano Domu Mediowego Roku

Mixx Awards 2017: VML Agencją Roku, nie wybrano Domu Mediowego Roku

Nagrodę Best In Show przyznano kampanii "Świadomy sen" zrealizowanej przez VML Poland.

Czytaj więcej
Znamy już muzyczne gwiazdy Saturday Night Live Polska

Znamy już muzyczne gwiazdy Saturday Night Live Polska

Na stałe w programie zagości Grzech Band, czyli World Orchestra Grzecha Piotrowskiego, a w premierowym odcinku pojawi się Daria Zawiałow.

Czytaj więcej
Deep learning, czyli ewolucja reklamy: case study RTB House

Deep learning, czyli ewolucja reklamy: case study RTB House

Oto przykład innowacyjnego wykorzystania deep learningu i potwierdzenie, że działania online mogą być o wiele bardziej skuteczne niż dotychczas zakładano.

Czytaj więcej
"Wysokie Obcasy Praca" - nowy kwartalnik Agory

"Wysokie Obcasy Praca" - nowy kwartalnik Agory

Naczelną magazynu została Joanna Mosiej-Sitek, wydawca "Wysokich Obcasów".

Czytaj więcej
69 proc. Polaków korzystało już z płatności cyfrowych

69 proc. Polaków korzystało już z płatności cyfrowych

To wynik badania Digital Payments Study przeprowadzonego na zlecenie Visa.

Czytaj więcej
Epica 2017: trzy statuetki dla Polski

Epica 2017: trzy statuetki dla Polski

Nagrodzone zostały agencje: Walk, DDB & Tribal oraz FCB Warsaw.

Czytaj więcej