dzisiaj

Raport "Domy produkcyjne" w styczniowym wydaniu "MMP"

Raport "Domy produkcyjne" w styczniowym wydaniu "MMP"

Badania satysfakcji klientów domów wykonał instytut Kantar Millward Brown.

Czytaj więcej
Opus B wygrywa podwójne złoto Creativity International Awards

Opus B wygrywa podwójne złoto Creativity International Awards

To już 10. i 11. nagroda dla krakowskiej agencji w tym roku.

Czytaj więcej
Nowy serial Polsatu sponsorowany przez Coca-Colę

Nowy serial Polsatu sponsorowany przez Coca-Colę

W projekt zaangażowały się agencje: MediaCom, LiquidThread i Rc2 Raczkiewicz-Chenczke Consultants.

Czytaj więcej
Ruszył "Przystanek Miasto" - projekt "Gazety Wyborczej" i Tok FM

Ruszył "Przystanek Miasto" - projekt "Gazety Wyborczej" i Tok FM

Projekt potrwa cały grudzień.

Czytaj więcej
Zenith: w 2018 r. rynek reklamowy w Polsce wzrośnie o 1,9 proc.

Zenith: w 2018 r. rynek reklamowy w Polsce wzrośnie o 1,9 proc.

Agencja prognozuje wartość rynku w przyszłym roku na 7,177 mld zł netto.

Czytaj więcej
Fox uruchomi usługę VoD National Geographic+

Fox uruchomi usługę VoD National Geographic+

Ważnymi elementami oferty programowej mają być krótkie formy dokumentalne, programy w 4K i nowe produkcje fabularne.

Czytaj więcej
Nicktoons - nowy kanał dziecięcy w ofercie Viacomu

Nicktoons - nowy kanał dziecięcy w ofercie Viacomu

VIMN Polska wzmacnia swoją ofertę programową o nową markę dziecięcą. Nickelodeon HD przekształci się w Nicktoons.

Czytaj więcej
Wielkie zakupy Posatu

Wielkie zakupy Posatu

Grupa Polsat przejęła za 103 mln zł kanały telewizyjne ZPR Media. Jednocześnie Cyfrowy Polsat złożył zlecenia nabycia pakietu ok. 32 proc. akcji Netii.

Czytaj więcej
Czy warto organizować świąteczne akcje promocyjne?

Czy warto organizować świąteczne akcje promocyjne?

Okres przedświąteczny to czas największych żniw dla branży handlowej. Czy w tym czasie warto dodatkowo inwestować w działania promocyjne w punktach sprzedaży?

Czytaj więcej
Analiza danych: szukajcie, a znajdziecie

Analiza danych: szukajcie, a znajdziecie

O biznesowych pożytkach z "kopania w danych" opowiada Łukasz Kobyliński, Chief Science Officer w Sages, adiunkt w Instytucie Podstaw Informatyki PAN.

Czytaj więcej