dzisiaj

PBC: bogaci i wykształceni czytają więcej

Z badania wynika, że czytelnictwo prasy codziennej i magazynów wśród osób zarabiających powyżej 5 tys. zł miesięcznie kilkukrotnie przewyższa średnią krajową.

Marta Dunin-Michałowska prezesem zarządu SBE

Stowarzyszenia Branży Eventowej wybrało nowy zarząd.

Maciej Kot polskim ambasadorem kampanii P&G "Dziękuję ci, mamo"

Gigant FMCG intensyfikuje przygotowania do olimpiady.

Joanna Kurowska zwyciężyła w 18. konkursie Galerii Plakatu AMS

Zwycięskie prace będzie można oglądać w całej Polsce na citylightach należących do AMS przez cały 2018 r.

Kamila Bilska przechodzi z VML do PZL

Obejmuje stanowisko strategic plannera.

Te ostatnie niedziele

Czy kinową bańkę rekordów frekwencyjnych przebije igła ustawy o zakazie handlu w niedziele?

ScreenLovers i IAA: rosną rola i przychody audytorów mediowych

Rynek audytu mediowego wzrósł o 10 proc. w stosunku do ub.r. Instytut Audytu Mediowego pozostaje największy, a Stars rośnie najszybciej.

Play będzie sprzedawał ubezpieczenia przez komórki

Telekom wchodzi w nowy segment usług z ośmioma towarzystwami.

"Niewidoczna", ale skuteczna treść

Rob Bradley: Z naszego punktu widzenia w reklamie natywnej chodzi o stworzenie wciągających, atrakcyjnych treści, godnych tego, by znaleźć się w takim medium jak CNN.

Agnieszka Wilczyńska nową szefową marketingu Banku Pekao

Od początku grudnia departament zarządzania marką Banku Pekao SA ma nową szefową.