PBC: bogaci i wykształceni czytają więcej
Z badania wynika, że czytelnictwo prasy codziennej i magazynów wśród osób zarabiających powyżej 5 tys. zł miesięcznie kilkukrotnie przewyższa średnią krajową.
Marta Dunin-Michałowska prezesem zarządu SBE
Stowarzyszenia Branży Eventowej wybrało nowy zarząd.
Maciej Kot polskim ambasadorem kampanii P&G "Dziękuję ci, mamo"
Gigant FMCG intensyfikuje przygotowania do olimpiady.
Joanna Kurowska zwyciężyła w 18. konkursie Galerii Plakatu AMS
Zwycięskie prace będzie można oglądać w całej Polsce na citylightach należących do AMS przez cały 2018 r.
Kamila Bilska przechodzi z VML do PZL
Obejmuje stanowisko strategic plannera.
Te ostatnie niedziele
Czy kinową bańkę rekordów frekwencyjnych przebije igła ustawy o zakazie handlu w niedziele?
ScreenLovers i IAA: rosną rola i przychody audytorów mediowych
Rynek audytu mediowego wzrósł o 10 proc. w stosunku do ub.r. Instytut Audytu Mediowego pozostaje największy, a Stars rośnie najszybciej.
Play będzie sprzedawał ubezpieczenia przez komórki
Telekom wchodzi w nowy segment usług z ośmioma towarzystwami.
"Niewidoczna", ale skuteczna treść
Rob Bradley: Z naszego punktu widzenia w reklamie natywnej chodzi o stworzenie wciągających, atrakcyjnych treści, godnych tego, by znaleźć się w takim medium jak CNN.
Agnieszka Wilczyńska nową szefową marketingu Banku Pekao
Od początku grudnia departament zarządzania marką Banku Pekao SA ma nową szefową.