dzisiaj

Bart Biały dyrektorem kreatywnym agencji Plej

Bart Biały dyrektorem kreatywnym agencji Plej

Z branżą reklamową związany jest od ponad 20 lat.

Czytaj więcej
Labcon i Grupa Abstra łączą siły

Labcon i Grupa Abstra łączą siły

Partnerstwo nakierowane jest na profesjonalizację youtuberów i wprowadzenie nowego poziomu obsługi klienta.

Czytaj więcej
Aleksandra Węgrowicz-Łastowiecka chief knowledge officerem w Grupie OMD

Aleksandra Węgrowicz-Łastowiecka chief knowledge officerem w Grupie OMD

Poprzednio była związana Zenithem. W domach mediowych pracuje od ponad 10 lat.

Czytaj więcej
Mieszko startuje z konkursem

Mieszko startuje z konkursem

Producent słodyczy zachęca do dzielenia się czekoladkami i startuje z konkursem "Me&You".

Czytaj więcej
El Padre: przychody na poziomie ponad 19 mln zł

El Padre: przychody na poziomie ponad 19 mln zł

Agencja zakończyła 2017 r. z największymi obrotami w historii spółki.

Czytaj więcej
Nielsen: cztery trendy w sprzedaży i reklamie

Nielsen: cztery trendy w sprzedaży i reklamie

Womenomics, zero waste, clean label, connected commerce - analitycy nazwali najważniejsze współczesne trendy konsumenckie.

Czytaj więcej
Kamil Stoch i inni olimpijczycy udostępniają spot Visy

Kamil Stoch i inni olimpijczycy udostępniają spot Visy

To element działań marki Visa w social mediach. Start nastąpił przed oficjalną premierą w globalnych kanałach cyfrowych i radiowo-telewizyjnych.

Czytaj więcej
Ks. Adam Pawlaszczyk naczelnym "Gościa Niedzielnego"

Ks. Adam Pawlaszczyk naczelnym "Gościa Niedzielnego"

Arcybiskup zwolnił ks. Marka Gancarczyka z funkcji redaktora naczelnego tygodnika, dyrektora Instytutu Gość Media i prezesa Fundacji "Gość Niedzielny"

Czytaj więcej
Piotr Laskowski nowym naczelnym "Muratora"

Piotr Laskowski nowym naczelnym "Muratora"

Wydawca reorganizuje segment budowlany.

Czytaj więcej
"100 Rad. Przepisy i Diety" - nowy miesięcznik Bauera

"100 Rad. Przepisy i Diety" - nowy miesięcznik Bauera

Wydawnictwo wprowadza na rynek magazyn dla kobiet 50+.

Czytaj więcej