dzisiaj

W 2017 r. rynek farmaceutyczny przekroczył wartość 38 mld zł

W 2017 r. rynek farmaceutyczny przekroczył wartość 38 mld zł

Dane pochodzą z firmy IQVIA.

Czytaj więcej
Karolina Ostrowska client service directorem w Roots

Karolina Ostrowska client service directorem w Roots

Do zespołu agencji dołącza też Katarzyna Małuj jako senior account manager.

Czytaj więcej
Aldi zmieni wszystkie swoje sklepy w Polsce

Aldi zmieni wszystkie swoje sklepy w Polsce

Dyskontom zależy na unowocześnieniu i odświeżeniu wystroju.

Czytaj więcej
Przyszłość wyszukiwania głosowego w Polsce

Przyszłość wyszukiwania głosowego w Polsce

Polska nie jest obecnie rynkiem strategicznym dla asystentów głosowych. Wystarczy poobserwować poczynania mediowych gigantów, by to zauważyć - pisze Adam Mendala, media strategy practice leader, iProspect.

Czytaj więcej
Mieszko ma nowego prezesa

Mieszko ma nowego prezesa

Z dniem 1 lutego został nim Juozas Daunys.

Czytaj więcej
Niestraszki PZU w "The Voice Kids"

Niestraszki PZU w "The Voice Kids"

Zintegrowaną kampanię prowadzą agencje z IPG Mediabrands.

Czytaj więcej
Już wczesną wiosną zacznie się sezon dla biegaczy i triathlonistów

Już wczesną wiosną zacznie się sezon dla biegaczy i triathlonistów

Życiowy rekord czy przebiegnięcie 3 km bez zadyszki? Amatorzy sportów mają różne cele, ale prowadzi do nich jedna droga - trening. Będzie ona krótsza i mniej wyboista, jeśli pokonamy ją pod okiem profesjonalnego trenera. Najszybciej znajdziemy go dzięki mobilnej aplikacji AllSporter.

Czytaj więcej
"Elle" w nowej odsłonie przygotowane na podstawie badań fokusowych

"Elle" w nowej odsłonie przygotowane na podstawie badań fokusowych

Burda Media prezentuje nowe oblicze magazynu i wdraża nową strategię prezentacji treści online i offline.

Czytaj więcej
Folx - nowy operator komórkowy

Folx - nowy operator komórkowy

Cała obsługa w aplikacji komórkowej; kampania launchowa w internecie, kinach i na outdoorze.

Czytaj więcej
Pepsi wspiera nowe warianty smakowe [wideo]

Pepsi wspiera nowe warianty smakowe [wideo]

Kampania obejmuje TV i internet.

Czytaj więcej