Unilever grozi wycofaniem reklam z mediów społecznościowych
Producent chce, by technologiczni giganci zaczęli walczyć z rozpowszechnianiem nienawistnych postów za pośrednictwem swoich platform.
Możliwości rozwoju, przyjazna atmosfera...
Australijski oddział Ikei wrzucił kilka lat temu do pudełek ze swoimi produktami "instrukcje składania kariery". Nie wydając ani dolara na media, dotarł do odpowiedniej grupy, przekonał do siebie i zebrał ponad cztery tysiące wartościowych aplikacji. Tak dziś działa Employer Branding.
Agencja ADnova zaczęła obsługę marki FILORGA w Polsce
ADnova będzie odpowiedzialna za tworzenie materiałów wizerunkowych i informacyjnych oraz identyfikację graficzną lidera rozwiązań anti-ageing dla medycyny estetycznej i klienta indywidualnego.
Tom Frazer z Viacomu keynote speakerem na Multiscreen Day
"Telewidzowie, cordcutterzy i marki. Efektywna komunikacja w zmieniającym się krajobrazie mediów" - to temat już trzeciej edycji konferencji organizowanej przez "Media & Marketing Polska".
Heineken przypomina legendę Jerzego Dudka
Pierwszy Polak w światowej kampanii marki.
Anna Michałowska będzie odpowiadać za marketing WP Pilot
Przez ostatnie cztery lata pracowała w siedzibie Zalando w Berlinie.
Alior reklamuje pakiety kredytowe dla firm
Zaplanowano kampanię w radiu, internecie, a później także w TV.
Zdrowy Nabiał - nowa aplikacja mobilna
Projekt jest odpowiedzią na trendy w żywieniu polskiego konsumenta oraz czarny PR skierowany przeciw produktom nabiałowym.
Z New Age Media do "Vogue'a"
Dominika Jóźwiak i Marta Weczera dołączyły do polskiej ekipy pisma.
Orange Polska i Alter Art razem na Kraków Live Festival
Firmy zdecydowały się także przedłużyć umowę sponsorską.