dzisiaj

Bauer uruchomił platformę dla influencerów

Bauer uruchomił platformę dla influencerów

Biuro reklamy wydawnictwa reaguje w ten sposób na zmiany strategii swoich klientów.

Czytaj więcej
"Pożyczanie jest modne" - przekonuje w kampanii Nivea

"Pożyczanie jest modne" - przekonuje w kampanii Nivea

Za koncept kampanii odpowiada agencja GoldenSubmarine.

Czytaj więcej
Zimowe igrzyska w mediach Agory

Zimowe igrzyska w mediach Agory

Sport.pl, "Gazeta Wyborcza" i Radio Tok FM będą relacjonować zimowe igrzyska olimpijskie w Pjongczangu.

Czytaj więcej
Multikino wprowadza kartę Rodzina do Kina

Multikino wprowadza kartę Rodzina do Kina

Partnerem nowego programu lojalnościowego sieci kin jest Wedel.

Czytaj więcej
Plus zmienia wszystkie oferty

Plus zmienia wszystkie oferty

Zmiany od 14 lutego będzie wspierała szeroka kampania w mediach.

Czytaj więcej
Skoki narciarskie ulubionym sportem Polaków

Skoki narciarskie ulubionym sportem Polaków

Wśród pięciu najbardziej znanych sportowców czterej to przedstawiciele sportów zimowych, wynika z raportu Sponsoring Monitor.

Czytaj więcej
Orlen i 4F najbardziej kojarzone z zimowymi igrzyskami w Pjongczang

Orlen i 4F najbardziej kojarzone z zimowymi igrzyskami w Pjongczang

W badaniu wspomaganej znajomości oficjalnych sponsorów ankietowani przez Starcom najtrafniej wskazali marki Samsung, Visa, Kia, Hyundai, LG oraz McDonald’s.

Czytaj więcej
Oreo wraca z kampanią wariantu Crispy & Thin [wideo]

Oreo wraca z kampanią wariantu Crispy & Thin [wideo]

Adaptacją globalnych materiałów zajął się TAG Worldwide.

Czytaj więcej
Nowa kampania szminek marki Rimmel [wideo]

Nowa kampania szminek marki Rimmel [wideo]

Integralną częścią kampanii jest akcja brandfundingowa na rzecz fundacji Mamy Głos.

Czytaj więcej
Jon Eastick w zespole zarządzającym Allegro

Jon Eastick w zespole zarządzającym Allegro

Będzie odpowiadał za tworzenie oraz realizację strategii finansowej.

Czytaj więcej