dzisiaj

Skoda promuje model Karoq

Skoda promuje model Karoq

Należąca do grupy Volkswagena czeska marka intensywnie wspiera sprzedaż swojego mniejszego SUV-a.

Czytaj więcej
Krakowska Bonarka startuje z kampanią reklamową

Krakowska Bonarka startuje z kampanią reklamową

Centrum handlowe promuje wieloletnia ambsadorka marki Małgorzata Kożuchowska.

Czytaj więcej
Katarzyna Zielińska nową ambasadorką marki Avon

Katarzyna Zielińska nową ambasadorką marki Avon

W 2018 r. marka stawia na zachęcanie Polek do próbowania nowości kosmetycznych z portfolio producenta, a do Małgorzaty Kożuchowskiej i Marty Żmudy-Trzebiatowskiej dołącza kolejna aktorka.

Czytaj więcej
Grupa Spryciarze.pl dołączyła do TalentMedia

Grupa Spryciarze.pl dołączyła do TalentMedia

Kanały grupy subskrybuje prawie 3 mln osób.

Czytaj więcej
Nowa Bakoma dla seniorów [wideo]

Nowa Bakoma dla seniorów [wideo]

Marketer wprowadza na rynek produkt Bakoma Senior Active, adresowany do starszej grupy konsumentów. Jego debiut jest wspierany reklamą telewizyjną, nawiązującą to tradycji amerykańskich musicali i przedwojennej polskiej piosenki.

Czytaj więcej
Dentsu Aegis przejmuje Red8

Dentsu Aegis przejmuje Red8

Wspólna oferta - Dentsu Solution - ma być drogą do przekształcenia się w agencję konsultingową "nowej generacji".

Czytaj więcej
Onet przyznał swoje Nagrody Kulturalne

Onet przyznał swoje Nagrody Kulturalne

Natalia Nykiel, Dorota Kobiela i Hugh Welchman, Marta Frej, Klementyna Suchanow, Piotr Orzechowski oraz Jan Klata zostali zwycięzcami drugiej edycji internetowego plebiscytu O!Lśnień.

Czytaj więcej
"Kobiety mafii" Patryka Vegi przyciągnęły do kin ponad milion widzów

"Kobiety mafii" Patryka Vegi przyciągnęły do kin ponad milion widzów

To już czwarty z rzędu taki sukces frekwencyjny reżysera.

Czytaj więcej
W nowej kampanii Raiffeisen oddaje głos Miastonautom [wideo]

W nowej kampanii Raiffeisen oddaje głos Miastonautom [wideo]

Dwa nowe spoty stworzyła dla banku agencja Opus B.

Czytaj więcej
10 milionów minut uwagi

10 milionów minut uwagi

- Dawna zasada "Content is King" już nie jest aktualna. Nie wystarczy zarobić świetnego materiału dla marki i czekać aż ludzie zaczną sami to oglądać. Dziś dystrybucja jest królem, a kontent, kreacja jest tego pochodną - mówi Krystian Botko, CEO TalentMedia.

Czytaj więcej