dzisiaj

Nowa kampania Tesco z Ogilvy & Mather i MediaComem

Nowa kampania Tesco z Ogilvy & Mather i MediaComem

"Historie pisane smakiem" realizowane będą w telewizji, radiu, prasie, outdoorowo, w sklepach oraz kanałach online i social media.

Czytaj więcej
Sławomir Jurek szefem marketingu Kino Polska TV

Sławomir Jurek szefem marketingu Kino Polska TV

Odpowiada za całość działań marketingowych firmy.

Czytaj więcej
Aneta Kabsa w jury festiwalu reklamowego w Lizbonie

Aneta Kabsa w jury festiwalu reklamowego w Lizbonie

Zasiądzie w zespole oceniającym kategorię radio.

Czytaj więcej
Biedronka przygotowała kampanię w związku z zakazem handlu w niedziele [wideo]

Biedronka przygotowała kampanię w związku z zakazem handlu w niedziele [wideo]

Działania reklamowe są prowadzone w telewizji, radiu i internecie.

Czytaj więcej
Klub Pasjonatów Kina NAM - "Kobiety Mafii"

Klub Pasjonatów Kina NAM - "Kobiety Mafii"

We wtorek, 27 lutego w kinie Cinema City Galeria Mokotów odbyło się pierwsze, otwierające sezon 2018, spotkanie Klubu Pasjonatów Kina NAM zorganizowane przez dom reklamy kinowej New Age Media we współpracy z wydawnictwem VFP Communications.

Czytaj więcej
Pekao zapowiada większą aktywność reklamową

Pekao zapowiada większą aktywność reklamową

Rynek ma odczuć różnicę.

Czytaj więcej
Netia chce wyraźnie wzmocnić markę

Netia chce wyraźnie wzmocnić markę

Po dwóch latach telekom powraca do większej aktywności reklamowej.

Czytaj więcej
9. seria "Warsaw Shore - Ekipa z Warszawy" na antenie MTV Polska

9. seria "Warsaw Shore - Ekipa z Warszawy" na antenie MTV Polska

Za realizację kampanii wspierającej program odpowiadał dział on-air VIMN Poland, za zakup mediów - dom mediowy Starcom.

Czytaj więcej
"Kukbuk" startuje z nową edycją konkursu

"Kukbuk" startuje z nową edycją konkursu

Pomysłodawca wprowadza dwie nowe kategorie.

Czytaj więcej
eSport w Polsce: streamerzy, gracze i sponsorzy

eSport w Polsce: streamerzy, gracze i sponsorzy

Zastanawialiście się kiedyś jak wygląda polska społeczność graczy? Czym się interesują? Na kim się wzorują? Czyimi są fanami? A może bardziej ciekawi Was druga strona medalu - ich sponsorzy? Michał Wieczorek, content marketing specialist Sotrendera, przygląda się bliżej grupom oraz ich specyfice.

Czytaj więcej