Warka już gotowa na mundial [wideo]
Rusza kampania "Biało-Czerwoni" z Adamem Nawałką.
Cisowianka Perlage po raz trzeci sponsorem i oficjalną wodą wyścigu Mille Miglia
Na starcie rajdu tak jak w latach ubiegłych pojawi się reprezentujący Polskę Perlage Team.
PKO BP chwali się wynikami kampanii w YT
Spot "Kluczowe decyzje" w niespełna 13 dni obejrzano ponad 3,5 mln razy
Wykorzystanie technologii do budowania zaangażowania klientów
Co to jest podróż klienta (Customer Journey)? Jak zbudować widok 360 stopni? Jak wykorzystać technologię do zburzenia silosów organizacyjnych? Na te i inne pytania odpowiadają Maciej Dakowicz i Werner Puchert z Deloitte Digital.
WP Pilot udostępnia polskie kanały TV w całej Europie
Portal korzysta z przepisów o transgranicznym przenoszeniu treści online.
Magdalena Kozanowska i Jacek Karolak w zarządzie agencji 180heartbeats + Jung v. Matt
Dołączają do zarządu agencji, który obecnie tworzą Marcin Gaworski i Mikołaj Sadowski.
Wavemaker: polscy 20- i 30-latkowie najchętniej kupowaliby telewizję à la carte
Czterech na dziesięciu polskich telewidzów chciałoby kupować dostęp do pojedynczych kanałów, a nie odgórnie zdefiniowane pakiety. Zainteresowanie ofertą à la carte wyrażają najczęściej młodzi dorośli. HBO króluje w rankingu stacji, które kupiliby w takim modelu.
Cyfrowy Polsat rusza z dwiema kampaniami [wideo]
Operator promuje nowe oferty telewizyjne i internet domowy LTE.
Talk-show Filipa Chajzera największą z nowych produkcji wiosennej ramówki Onetu
Onet-RASP zaprezentował nową ofertę programów wideo.
Hyundai startuje z kampanią mundialową
Media zaplanował i kupił Havas Media. Autorem spotu jest Opus B.