Szymon Majewski reklamuje ofertę prepaid Plusa
Spot "Walec" z udziałem Szymona Majewskiego wyreżyserował Mikołaj Łebkowski.
Region CEE: Najsłabsi nas jeszcze zaskoczą
- Największej dynamiki wzrostu rynku reklamowego i najciekawszych zmian w najbliższym czasie możemy się spodziewać na rynkach w najsłabszej sytuacji ekonomicznej - mówi László Szarvas.
Rusza badanie polskich fanów e-sportu
Raport ma być rodzajem przewodnika dla marketerów, którzy już zaczęli lub zamierzają kierować swoją komunikację do tej grupy. Wyniki raportu dostępne będą w kwietniu.
Gorący marketingowy Mundial
Mistrzostwa świata w piłce nożnej w Rosji mogą być szansą dla naszych piłkarzy, jak również marketerów.
Rezygnacja szefa watykańskiej komunikacji
Dario Vigano ukrył fragment listu Benedykta XVI, by stworzyć wrażenie, że poprzedni papież w pełni popiera obecną głowę Kościoła.
Chapter1 pomaga zabłysnąć klientom MylaQ
Marka MylaQ z portfolio grupy Cosmo Group razem z agencją Chapter1 realizuje aktywację pod hasłem "mytime2shine".
Pięć nowych autorskich produkcji w Polsat Play
Męski kanał Polsatu wyraźnie wzmacnia ofertę programową. W planach emisyjnych m.in. superprodukcja dokumentalna o Krzyżakach.
Skoda reklamuje pierwszy model napędzany energią elektryczną [wideo]
Kampanię przygotowała agencja reklamowa Opcom.
Sylwia Rękawek-Michoń w Leo Burnett
Jako senior art director zasiliła zespół kreacji obsługujący Orange Polska.
Region CEE: Przegonić intruzów
Reklamodawcy w niemal całej Europie Środkowej coraz większy potencjał widzą w social media. Rozmowa z Agnieszką Chabrzyk, country director w Business Factory & ROI Hunter Poland, marketingowym partnerem Facebooka na region CEE.