Fashionista - nowa modowa kampania Cheetos [wideo]
Za pomysł kreatywny, realizację kampanii i współpracę z influencerami odpowiada agencja VML Poland.
Wystartował świąteczny konkurs w portalu uwielbiam.pl
Maspex zachęca do dzielenia się kulinarnymi inspiracjami na Wielkanoc.
Nowy Elle Man już w kioskach
Wydanie, które zaprezentowane zostanie w trakcie gali "Męski Wieczór", wspiera kampania w mediach społecznościowych magazynów Burdy.
Saatchi & Saatchi IS promuje wystawę w Muzeum Polin [wideo]
Pierwszym elementem kampanii promującej wystawę "Obcy w domu. Wokół Marca ‘68" jest spot "Złe słowa".
Puchar Świata w skokach: TVP 1 zarobiła 48 mln zł na reklamach
Średnio pucharowe transmisje gromadziły przed telewizorami 4,5 mln widzów.
"Cztery Kąty" w nowej szacie
Numer z nowym logo, szatą graficzną i rubrykami, wspiera promocja w mediach Agory, kinach i na nośnikach zewnętrznych.
Grzegorz Kita przewodniczącym Rady Głównej Polskiego Komitetu Sportów Nieolimpijskich
Będzie realizował działania w obszarach promocji, strategii rozwoju, marketingu, komunikacji oraz eventów.
Łukasz Konik nadal z marką Bracia Koral
Znany szef kuchni przygotuje lodowe kompozycje i desery.
Radio Zet wprowadza wiosenną ramówkę
Stacja Eurozetu po świętach startuje z nową ofertą dla słuchaczy.
Założona w 1993 roku Firma Notedeco obchodzi w tym roku swoje 25-lecie.
Z niewielkiego domowego biznesu powstało prężne kilkudziesięcio-osobowe przedsiębiorstwo zlokalizowane w sercu Wielkopolski - Poznaniu.