dzisiaj

Fashionista - nowa modowa kampania Cheetos [wideo]

Za pomysł kreatywny, realizację kampanii i współpracę z influencerami odpowiada agencja VML Poland.

Wystartował świąteczny konkurs w portalu uwielbiam.pl

Maspex zachęca do dzielenia się kulinarnymi inspiracjami na Wielkanoc.

Nowy Elle Man już w kioskach

Wydanie, które zaprezentowane zostanie w trakcie gali "Męski Wieczór", wspiera kampania w mediach społecznościowych magazynów Burdy.

Saatchi & Saatchi IS promuje wystawę w Muzeum Polin [wideo]

Pierwszym elementem kampanii promującej wystawę "Obcy w domu. Wokół Marca ‘68" jest spot "Złe słowa".

Puchar Świata w skokach: TVP 1 zarobiła 48 mln zł na reklamach

Średnio pucharowe transmisje gromadziły przed telewizorami 4,5 mln widzów.

"Cztery Kąty" w nowej szacie

Numer z nowym logo, szatą graficzną i rubrykami, wspiera promocja w mediach Agory, kinach i na nośnikach zewnętrznych.

Grzegorz Kita przewodniczącym Rady Głównej Polskiego Komitetu Sportów Nieolimpijskich

Będzie realizował działania w obszarach promocji, strategii rozwoju, marketingu, komunikacji oraz eventów.

Łukasz Konik nadal z marką Bracia Koral

Znany szef kuchni przygotuje lodowe kompozycje i desery.

Radio Zet wprowadza wiosenną ramówkę

Stacja Eurozetu po świętach startuje z nową ofertą dla słuchaczy.

Założona w 1993 roku Firma Notedeco obchodzi w tym roku swoje 25-lecie.

Z niewielkiego domowego biznesu powstało prężne kilkudziesięcio-osobowe przedsiębiorstwo zlokalizowane w sercu Wielkopolski - Poznaniu.