Wielkanoc przegrywa z Bożym Narodzeniem
Z badań wynika, że Wielkanoc cieszy się mniejszą sympatią, mimo że organizacja tych świąt wymaga mniej wysiłku i mniejszych wydatków.
Sami milenialsi nie rozwiążą problemów galerii handlowych
Za rok w niedziele bez handlu centra handlowe mogą być całkowicie zamknięte, a wraz z nimi mieszczące się tam kina, restauracje czy siłownie. Powód? Nie będzie opłacało się ich otwierać.
Królewskie ruszyło z aktywacją Dzielnicowe Akcje
Jedną z nagród jest lot helikopterem nad Warszawą.
MK Cafe wciąż rozpieszcza konsumentów
Marka kawy rozpuszczalnej prowadzi działania w sieci Cinema City oraz sklepach Home & You. Trwa kampania reklamowa.
"Avanti" w nowej odsłonie
Kwietniowy numer wspiera kampania w mediach własnych Agory, kinach Helios i na nośnikach OOH.
Desperados adresuje kampanię do młodej generacji
Grupa Żywiec zachęca do korzystania z pełni życia.
"Sex and Authority" - interaktywne show wraca
Po sukcesie ubiegłorocznej trasy po pięciu polskich miastach, Art Movement pod kierownictwem Marcina Mrozińskiego, finalisty III edycji "You can dance - po prostu tańcz", wraca z interaktywnym show "Sex and Authority", widowiskiem łączącym sztukę tańca, akrobatykę oraz grę aktorską.
Mundialowa kampania Coca-Coli to jej największy tegoroczny projekt
Obejmie telewizję, digital, OOH, radio, kina oraz punkty sprzedaży.
Lewandowski i Wonder Woman razem reklamują Huawei [wideo]
Kampania ruszy 9 kwietnia.
Robert Kubica ambasadorem marki Lotos
Będzie reklamować m.in. nowe oleje silnikowe Quazar Dynamic i mające niebawem zadebiutować na rynku napoje energetyczne Lotos Dynamic.