dzisiaj

Wielkanoc przegrywa z Bożym Narodzeniem

Z badań wynika, że Wielkanoc cieszy się mniejszą sympatią, mimo że organizacja tych świąt wymaga mniej wysiłku i mniejszych wydatków.

Sami milenialsi nie rozwiążą problemów galerii handlowych

Za rok w niedziele bez handlu centra handlowe mogą być całkowicie zamknięte, a wraz z nimi mieszczące się tam kina, restauracje czy siłownie. Powód? Nie będzie opłacało się ich otwierać.

Królewskie ruszyło z aktywacją Dzielnicowe Akcje

Jedną z nagród jest lot helikopterem nad Warszawą.

MK Cafe wciąż rozpieszcza konsumentów

Marka kawy rozpuszczalnej prowadzi działania w sieci Cinema City oraz sklepach Home & You. Trwa kampania reklamowa.

"Avanti" w nowej odsłonie

Kwietniowy numer wspiera kampania w mediach własnych Agory, kinach Helios i na nośnikach OOH.

Desperados adresuje kampanię do młodej generacji

Grupa Żywiec zachęca do korzystania z pełni życia.

"Sex and Authority" - interaktywne show wraca

Po sukcesie ubiegłorocznej trasy po pięciu polskich miastach, Art Movement pod kierownictwem Marcina Mrozińskiego, finalisty III edycji "You can dance - po prostu tańcz", wraca z interaktywnym show "Sex and Authority", widowiskiem łączącym sztukę tańca, akrobatykę oraz grę aktorską.

Mundialowa kampania Coca-Coli to jej największy tegoroczny projekt

Obejmie telewizję, digital, OOH, radio, kina oraz punkty sprzedaży.

Lewandowski i Wonder Woman razem reklamują Huawei [wideo]

Kampania ruszy 9 kwietnia.

Robert Kubica ambasadorem marki Lotos

Będzie reklamować m.in. nowe oleje silnikowe Quazar Dynamic i mające niebawem zadebiutować na rynku napoje energetyczne Lotos Dynamic.